Det har hänt en del i helgen

FREDAG: Gick en promenad i solen med Linda efter praktiken sedan bar det av hem till henne för att hon skulle rensa bland sina kläder. Och vem fick kläder . jo jag! Sedan gick jag hemåt för att äta middag och jag var på ett sånt otroligt bra humör, vet inte varför jag var så glad men det är toppen! Senare mot kvällskvisten skulle jag träffa Sanna och hennes små knasbollar från Vänersborg. Vi gick ut och satte oss, snackade lite sedan var det så att Olliver skulle komma hit, men det gjorde han inte eftersom att jag hamnade hos honom istället. Det bästa med resan dit var att Cissi hörde av sig och så frågade jag om hon skulle med, haha, trodde aldrig att hon skulle säga ja. Så det blev till att möta upp Cissi i stan och åka vidare.

LÖRDAG: Vaknade upp i en soffa eftersom en viss person tar upp hela sängen, haha. Men det är gulligt! :) Jag och Olliver åkte och hämtade upp Cissi för att dra iväg på äventyr. Med mycket om och men kom vi fram till stan där vi skulle träffa Sanna, Mellis och pojkarna från Vänersborg. Det varade inte så länge, men det var trevligt, extra kul att få träffa Mellis igen.
Jag, Olliver och Cissi drog till donken för att äta sådär runt 16 tiden. Jag mådde inte alls bra, var nära på att lämna verkligheten och bara falla ihop på grund av att jag inte hade fått någon mat i mig. Efter en tid i stan åkte vi hem till Cissi för att hämta bilen och köra hem till mig så att jag kunde byta om, vi träffade Sanna, Mellis och pojkarna igen en snabbis sedan skulle vi lämna av Cissi, men så blev det ändå inte. Det bar av till Arlanda för att hämta Ollivers föräldrar + två till, vilket inte Olliver kom ihåg så vi blev sju personer i en bil. Det var trångt och mysigt! Sedan blev det massa kaos som jag inte orkar skriva om, men efter det blev det donken igen.

SÖNDAG: Vaknar hos Olliver, Cissi sov också där. Jag hör hur hon överdriver med massa ljud utanför så jag går ut till henne och så gick vi och satte oss i solen, det var hur skönt som helst. Sedan när vi fått liv i Olliver åkte vi iväg på nya äventyr. Åt mat, var överallt och ingenstans, åt mat igen.. blabla. Nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul hade vi iallafall :P Förutom vissa utbrott som en viss söt liten dampunge fick då och då :)

2010-04-26 @ 11:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0