Lördag och Söndag

Gårdagen började med att jag vaknade, insåg att klockan var 14.00 och jag skulle hinna iväg
till systemet för att köpa dricka till mig och Cissi.
Så det var bara att stressa iväg.
Senare mötte jag upp Cissi för att sedan gå hem till mig och påbörja festandet, därefter
skulle vi dra till K2 för att möta upp lite annat nytt/gammalt folk.
Vi hade det suuuuper bra, allt var hur lyckat som helst. Finns inget att klaga på!
Mot kvällens slut åkte varken jag eller Cissi hem hehe.

Och idag har jag haft det hur bra som helst, varit överallt och ingenstans.
Bästa helgen på länge och framför allt bästa lovet på jävligt länge.
Kvällen idag slutade med bowling, haha. Jag var väl inte bäst på det men men, då är det som det ska.

Snart ska man väl gå och lägga sig för imorgon börjar praktiken igen,
plus att jag inte alls har sovit många timmar natten till idag.

Kommentarer
Postat av: C

<3 <3!!

2010-04-12 @ 08:43:31
Postat av: S

om ni inte orkade hem, var hamnade ni då? :O

2010-04-12 @ 14:26:01
URL: http://Http://Ssannnnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0