Lite svar på frågor

Röker du?
Nej, slutade för lite mer än ett år sedan.

Snusar du?
Nej, men har gjort. Händer ibland när jag dricker.

Skolkar du?
Ja, när jag bara inte orkar gå till skolan.

Gör du frukosten själv?
Ja, varje morgon. Väldigt jobbigt faktiskt.

Har du suttit i rätten?
Ja och kollat på.

Har du slagit ner någon?
Hehe, det kan ha hänt, ja!

Har du pussat någon av samma kön?
Ja!

Har du varit på strippklubb?
Nej!

Vad gör du när du blöder näsblod?
Nej blöder inte näsblod.

När grät du senast?
En liten skvätt idag..

Vem kan du prata om allt med?
Några stycken typ, vissa saker säger jag inte till alla.

Har du solglasögon?
Ja, ett par stycken.

Skriv en mening på engelska:
How you doin'?

Vem pussade du senast?
Om jag det kunde minnas.. hjälp mig?

Vem kramade du senast?
Linda

Vad är din högsta önskan just nu?
Att hitta en pojkvän.

Vad heter ditt hårspray du använder?
Nivea någonting.

Vem gillar du?
Jadu, känns som om jag gillar ett par stycken, hehe.

Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Svart.

Är du blyg?
Oh ja, men det går över efter ett tag, speciellt på fyllan.

Vad tänker du på just nu?
Kärlek, mat, dryck och vilken film jag ska se.



Kommentarer
Postat av: Go di

ojoj:)

2010-04-03 @ 15:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0