Klippt och klistrat


JAG (Mikkis) → Mikaela Elisabeth Larsson Andersson


Kommentarer
Postat av: C

Svar: Jag tycker det är lite konstigt hur du tänker när du säger "Det verkade som du blev arg/besviken på mig i söndags..." och ändå tycker du att jag borde ringa dig. Om jag visste att jag hade gjort dig arg så hade jag ringt och frågat vad jag har gjort och försökt att lösa de. Men som jag tycker så får jag som vanligt ta tag i det om jag vill höra från dig. Med tanke på att jag både ringde och smsade dig i söndags utan svar så kände jag mig verkligen dissad, Framför allt när du fick mig vänta hela dagen på ett svar när jag kunde ha träffat någon annan ifall du bara hade sagt att ni inte kunde ses.



2010-04-23 @ 11:12:07
Postat av: C

Svar: Men om du funderade på om jag var sur på dig tycker du inte att du kan slänga iväg ett sms eller bara ringa och kolla, så hade vi inte behövt sitta i den här situationen. Jag skrev som jag gjorde för jag tyckte att du kanske kunde förstå att jag inte blev så glad att jag fick sitta och vänta hela dagen och kunde du inte äns svara på telefonen när jag ringde. Om du inte tyckte det fanns något att svara på så tycke jag det är konstigt. Du kunde ha skrivit: Förlåt att jag inte har svarat, det blev så konstigt här. Men vi kan höras imorgon.



Jag var ju faktiskt inte otrevlig i sms, jag skrev puss och allt för att du inte skulle tolka det som otrevligt. Jag hajar bara inte grejen hur du kan ignorera mig när jag ringer och smsar, det kan väl inte vara så svårt att säga att Nej olliver vill inte åka till stan.

Och jag har mått piss den här veckan! Jag hade verkligen kunnat behöva dig.



Ja, vi har en speciell relation och jag vill inte heller bråka med dig om småsaker. Men jag blev irriterade och ledsen. Och det har verkligen känts som om att du har Olliver nu och då behövs inte jag liksom :s

2010-04-23 @ 11:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0