Jag tror att vi kom fel igår

Skulle på någon fest med Sanna och Zofie igår men jag tror vi hamnade
lite fel eftersom alla satt med hawaii kläder på sig med bastun på. (Det var lagom varmt)
Senare mot kvällen kommer killens mamma ner och så slutar festen.
PINSAMT för dig duuuuude! *mohahaha*
Men iallafall, Ropsten here we come! Där satt vi och väntade på nattbussen som vi
inte gick på så vi satte oss på tunnelbanan istället men bestämmer oss sedan för att
gå av den.
Och vi får inte glömma våra väktare som var så fyllda med glädje denna fredagskväll.
Inte nog med det Zofie skulle åka ner för rulltrappan - och då menar jag ÅKA!
Sen förövrigt så gillar jag inte när man får sms "Vill du knulla min kompis". Så nej tack!

Nu ska jag till systemet, helgen tar aldrig slut! 


Kommentarer
Postat av: S

Äre du som är mikkis?

har hört att du är ute efter stock?

lust att knulla min polare? :D

2010-04-10 @ 14:45:08
URL: http://Http://Ssannnnas.blogg.se
Postat av: Linda

hahahhaha! :P

2010-04-11 @ 10:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0