Jag har ett erkännande!

Såhär ligger det till,

När vi tjafsar - älskar jag dig.
När vi bråkar - älskar jag dig.
När vi är med varandra - älskar jag dig.
När du hör av dig - älskar jag dig.
När du gör mig helt tokig - älskar jag dig ändå.
Jag tror du har fattat det nu.

När vi tjafsar/bråkar - kollar jag på bilder på oss.
Det är precis det jag har gjort hela veckan, kollat på oss, våra minnen,
allt vi delat och jag blir lycklig!

Vi kan göra det lite spännade och skriva, du vet vem du är! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Vickan

Kåt blir jag

2010-05-05 @ 09:35:24
URL: http://sixteenminutesoffame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0