Inte fick jag en blåmes som kompis

Sitter och försöker fördriva sista halvtimmen här på praktiken, så jag skriver ett litet inlägg.

Igår var jag och Sanna i stan för att hon skulle köpa blå hårfärg.
Vi träffade även på Cissi och Malin i stan och gick omkring med dom ett tag.
Sedan åkte vi hem till Sanna för att hämta hennes löshår eftersom det är
säkrare att testa på löshåret först innan man tar tag i saker och ting på allvar.

Sannas löshår var inte direkt ljust så håret blev inte blått. Vi satt och väntade i 5 timmar på
att det skulle bli klart och då var klockan 00.30, sedan så råkade jag sitta och chatta till 03.30,
men det är en annan histora.

Mitt i mitt fina blogginlägg kom min handledare och skulle kolla på massa bilder med mig,
så tiden rann iväg ändå. Så bra! Nu ska jag hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0