Helgen

FREDAG: Var hemma och tog det lugnt, satte mig i badet med en kall öl och musik.



LÖRDAG: Utgång, Harry b james. Det var trevligt, förutom att jag och Cissi blev trötta rätt tidigt. Annars var kvällen hur bra som helst. Sov borta denna helg igen! ;P

SÖNDAG: Fick inte många timmars sömn så jag var trött hela söndagen, men det hindrade inte mig från att vilja göra saker.

---

IDAG: Praktik, 2 veckor kvar sedan blir det att gå tillbaka till skolan. Det ska bli skönt! Är jätte trött idag, så det lutar åt att jag ska hem och sova nu. Men det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: c

Det märktes inte att du ville göra saker -.-

2010-04-19 @ 12:55:03
Postat av: Linda

sv: TACK :D

2010-04-19 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0