Godmorgon allihopa!

Nu är det äntligen fredag, vilket betyder att det är sista jobbdagen för denna vecka och att jag ska köpa goda nötter påvägen hem. Vad jag ska göra under helgen är inte 100% klart, men jag har planerat att träffa B2 och hennes boyfriend när han nu anländer hit. Sedan hoppas jag på att få träffa Mr. O men han kan man inte planera något med för att han verkar inte veta ut eller in, haha! Jag får hoppas på det bästa helt enkelt.

Snart ska jag åka iväg till praktiken, vet inte vad mina uppgifter kommer bestå av idag men jag hoppas att dagen går fort, slutar iallafall en timme tidigare. Klarar man sig till lunch så vet man att dagen rullar på bra efter också.

Jag undrar om det ska bli fint väder idag? Det vore trevligt eftersom det har varit så grått och dystert nu. Lite sol skulle nog pigga upp många denna fredagsmorgon.

Juste jag måste berätta att jag har en bärbar dator igen, min bror gav mig hans eftersom att min andra datorn verkar vara påväg utför, men jag tror inte att jag ska ha den här datorn som min "den jag sitter vid hela tiden". Blir nog mest när jag är trött och vill ligga i sängen och chatta eller när jag ska plugga till saker.
Ett stort tack till min bror som är så snäll mot mig!


Kommentarer
Postat av: S

jag gillar din tjocktröja! :D wieeee

2010-04-23 @ 20:56:30
URL: http://Http://Ssannnnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0