De senaste dagarna

FREDAG: Gjorde inte mycket alls. Blev bara kolla film och sova.
LÖRDAG: Var i stan med min bror och kollade runt i lite affärer. Sedan blev det påskmiddag med familjen, ut och promenera med Sanna, Anna och Mellis. Planerade för kvällen och kom fram till att Mellis kunde ha chillparty hos henne. TOPPEN idé tycker jag! Det var en utav de roligaste dagarna jag varit med om på länge. Det blev mycket fotande igår hemma hos Mellis, får se om jag får chansen att få upp lite bilder här i bloggen. Det beror helt på om min kamerasladd fungerar i Annas kamera.
SÖNDAG: Idag tänkte jag bara ligga hemma och dega framför filmer, ska kanske försöka röra mig ner till ICA och handla något om jag orkar. Snart är det påskmiddag igen här hemma men idag ska vi även spela lite spel. Det ska bli trevligt. Sedan har jag en hel vecka på mig att göra saker på, känns hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0