Dagen före dagen

Hejsan hoppsan,
imorgon blir sista dagen på praktiken för mig, skulle egentligen stanna till typ 12.00 på fredagen och sedan fått skjuts till mösspåtagningen som börjar vid 13.00. Det ska bli lite intressant!

Annars idag råkade jag köpa en sån där korsett som är så inne just nu. Kunde inte låta bli att greppa tag i den och springa till omklädningsrummet för att prova. Sedan bar det av till kassan. Den var inte så dyr alls, men jag borde inte köpa något eftersom att jag försöker spara pengar till sommaren.

Snart slutar jag för dagen och då ska jag hem och laga pasta med wokgrönsaker, sedan göra dipp till mina chips och bara ligga framför datan/tvn och tjocka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0