Stackars mig

Det blev tre rör och jag hoppas verkligen att dom hittar något fel så jag slipper denna huvudvärk. Finns inga tabletter som lindrar min huvudvärk och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Nu är det fjärde veckan av smärta och jag mår så dåligt över att jag måste gå hem från skolan till och från för att jag inte klarar mer.
Vill inte ligga efter i något ämne, måste kämpa men just nu orkar jag inte kämpa...
Jag måste ha solglasögon på mig för att allt ljus utomhus och vid datorn/tvn gör att huvudvärken blir värre. Och inte nog med det, jag har yrsel till och från. Hela världen bara gungar till i några sekunder sedan går det över.
Snälla hitta en lösning!

Någon som vet vad det är för fel på mig kanske??

Kommentarer
Postat av: mandish

Du kanske har lågt b´lodtryck, ja hade exakt samma sak och gick ju till doktorn förra veckan. Han sa att ja hade jätte lågt blodtryck så jag är tvungen att hoppa och stärka mina vader så vadmusklerna kan pumpa upp blod till hjärnan. ja blir med as yr och huvudvärken är läskig, inga huvudvärkstabletter hjälper:) <3

2009-09-15 @ 12:13:16
URL: http://tuddemuddeadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0