Sätt på er tvångströjor och tig!

2009 grubbel,

Jag skiter i vad du säger för jag bryr mig inte ett dugg om det. Lär dig att leva med det, det är ju inte första gången.
Sluta tro att du är bäst, alla, till och med du vet att det inte är så. Du ljuger för dig själv hela tiden.
Sluta håll kvar, när det inte finns något att hålla kvar vid. Jag vill fråga dig vem du är, men om jag ska vara ärlig så vill jag inte ens veta. Du kliver på mina nerver som om du vore en liten larv som inte kan låta mig vara ifred.

Och du då, låt mig vara, det finns andra!
Jag är så trött på er människor som har extremt synliga problem i hjärnan. Det är ju jätte moget att gå runt och vara otrevlig mot folk som inte har gjort något.
Nej, men där jag bor verkar det inte finnas en jävel som kan tänka ordentligt.
Så ni mongon kan väl ta och flytta så att problemen kan försvinna härifrån med er. Så att jag och de smarta kan bygga upp ett härligt samhälle utan er skit.



"Hej tvångströjan, håll dig till ditt mentalsjukhus så att vi slipper se dig!"

Kommentarer
Postat av: linda

hahah du är bäst! <3

2009-09-13 @ 13:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0