Orientering

Hej där,
idag ska jag orientera mitt ute i en skog och antagligen helt ensam.
Det kommer inte gå bra för fem ören eftersom jag alltid förvirrar bort mig.
Sedan är det inte så enkelt att vara själv och försöka hitta dom där orange/vita sakerna i skogen,
men jag gör det här för att det är viktigt!

Fick ett tips av L igår kväll;
hon tyckte att jag skulle lägga in glad musik i min mp3, ta med mig kameran och fota lite när jag ändå är i naturen. Sedan tyckte hon att jag skulle tänka att jag är bäst i världen och hitta på lite roliga historier om jag inte har något bättre för mig.

Så jag kör på det och visar alla att jag kan minsann orientera på egen hand, om jag inte går vilse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0