Mycket trevlig kväll igår!

God eftermiddag, igår när jag kom hem från skolan så ville jag bara lägga mig i sängen och koppla av och äta något gott. Men tyvärr så hittade jag inget jag kunde äta..
Väntade en timme på att mina föräldrar skulle komma hem med mat sedan orkade jag inte vänta längre, så jag gick och la mig. Sov en härlig sömn från 17:30 - 20:00.

När jag vaknade hade jag fått ett sms från M där hon välkomnade mig hem till henne för att umgås med henne och andra. Jag visste inte vad jag ville göra så jag tänkte ett tag och frågade D vad han skulle göra och det visste han inte.
Sedan frågade L mig vad jag skulle göra då sa jag att jag antagligen skulle till M med D.

Så nu var vi tre stycken som skulle vandra hem till M!






Jag hade iallafall jätte kul, det kanske syns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0