Det bästa på länge!

Jag och Calle är påväg till turken för att handla lite smått och gott och Calle bestämmer sig för att ringa Danne och be honom komma till skolan. Efter att dom har pratat ett tag så säger jag:

"Ta en macka med Svennes på och kom hit."
Calle meddelar vidare till Danne: "Ja, ta en macka med smält ost på och kom hit."
Då säger jag: "Nej, svennes."
Calle svarar: "Ja, mjukost."
Jag säger: "Nej svennes!"
Calle svarar: "Ja, det är väl ost."
Jag säger: "Nej, det är kaviar!"

Sedan kunde jag inte sluta garva. Jag kan förstå er som inte fattar det roliga men ni skulle varit med! Det var det bästa på länge, har inte skrattat så mycket på en och samma gång.


Kommentarer
Postat av: Musse

hehe låter ju jättekul. Folk som inte älskar kaviar vet inte om vad Svennes är, man måste säga Kalles så att de ska förstå :).

Svennes är en gåva från himlen! köper aldrig Kalles längre

2009-09-27 @ 12:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0