Blev inte som planerat

Hej, nu är jag hemma igen.
Skoldagen vart inte som jag hade planerat. Blev hemskickad av min svenska lärare för att jag inte mådde så himla bra idag. Mår väldigt illa och har extremt ont i huvudet,
inge kul alls...
Min mamma har varit sjuk ett tag nu och igår blev pappa jätte sjuk, så det kanske är dags för mig att bli sjuk. Men jag hoppas verkligen att jag inte blir det. Måste komma iväg till skolan, det är så mycket nu när man går i 3an och speciellt för att vi snart går ut på praktik som måste vi plugga hela tiden för att hinna med alla ämnen som vi håller på med nu.

Håll tummarna för mig att jag inte blir sjuk!
Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Vickan

nusse då! krya på dig pusspuss

2009-09-01 @ 14:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0