Äntligen är dagen här...

Jag och Cecilia pratade om förlovning igår och idag gjorde jag dom finaste ringarna till oss, så vi bestämde oss för att förlova oss idag med lite fika och skip-bo spelande.
Jag brukar alltid vinna i spel men idag gjorde jag inte det. Kanske för att jag hade tur i kärlek och förlovade mig med min fina kvinna! Eller? ;)

Nu ska jag nog gå och lägga mig så att jag kommer upp till skolan imorgon, börjar klockan 08.00, vilket suger extremt mycket. Börjar redan bli skoltrött, men jag får kämpa nu. Sista året och jag ska vara BÄST på allt i hela klassen!


Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0