Ännu mer prover..

Fick svar på mina förra blodprover idag och allt var jätte bra, precis som jag trodde!
Fick ta yttligare tre rör med blod idag för att kolla om jag har en borrelia infektion,
vilket jag inte heller tror.
Min doktor tror att jag kan ha en typ av migrän eller spänningshuvudvärk, hon sa också att jag borde kolla upp min syn så att jag inte anstränger mina ögon om jag behöver glasögon.
Fick ett recept på 30 värktabletter som jag ska testa och se om huvudvärken försvinner, har redan tagit två stycken av dom idag, vid olika tillfällen och det har inte hjälp, men vi får väl se.

Min doktor skulle ringa om en vecka och kolla om jag fortfarande har lika ont, om jag har det så fortsätter projektet om vad det kan vara för fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0