090927

Igår var jag och gymmade med L som sagt.
Det var inte lika kul eftersom vi hade träningsverk från dagen innan, men vi kämpade på ändå.
Sedan passade vi på att basta och bara njöt av dagen. Vi sprang mellan duscharna och bastun.
Det var verkligen helt underbart, för det var vi värda!
Men det är inte slutet på våran dag tillsammans, vi bestämde oss också för att gå och äta på en resturang inärheten och maten var hur god som helst.



Skip-bo spelet är med överallt. Ett bra tidsfördriv.

Senare på kvällen begav jag mig hem till en klasskompis för att dricka lite med några andra, det var inte så himla kul. Kanske berodde på att jag var ensam tjej.
Vi fick skjuss hem och då mötte jag upp S och satt med henne ett tag och pratade. Sedan kom M på besök.
Och på slutet av kvällen står jag och C tillsammans och bestämmer att vi ska ses på söndag, som är idag.
Så jag hoppas på en bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0