Massa alkohol, dumma kommentarer och en fräsch doftande Cissi

Nu är jag hemma från helgens galna festande i Kungsängen.
Jag är verkligen helt slut i kroppen men det var värt det, hade så grymt kul där borta med alla knasiga människor.

Det fanns ingen lugn stund någon gång, allt var i full gång hela tiden.
Hälla i sig alkohol, spåra totalt - LIVING THE DREAM!
Cissi hade hittat en ny "parfym" (toalett sprayen), så hon luktade fräscht kan jag lova. Det var inte meningen att hon skulle dränka sig själv med det, utan det var en olycka! HAHA...

Påväg till förkröket, en bil kommer.
Vi får skjuts.
Han i bilen säger "Ja, men ni såg ju så blöda ut".  KLOCKRENT! Nästa gång kanske man ska tänka sig för vad man säger till tjejer!



En helg värd att minnas!
Min babää :)

Kommentarer
Postat av: c

Mmm Gott med toalett spray! Mums :D HAHAHA xD

2009-10-19 @ 11:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0