Konsumbanan

Igårkväll var jag med B-twice hemma hos mig, vi visste inte riktigt vad vi skulle göra.
Jag kom på att jag hade en vinflaska hemma och tänkte; "Ja, men några glas kan vi ju ta".
För det första var jag inte smidig när det gäller att ta fram vinflaskan, det klirrade till lite här och var, men sån är jag (osmidig).

Vi satte oss på mitt golv, spelade Skip-bo och drack men jag måste ju tillägga att B-twice är en för jävla dålig vindrickare så jag fick ju dricka åt henne också, vilket inte alls störde mig men jag kan tänka mig att B-twice undrade vad fan jag höll på med!

Fick höra från henne "att kolla på dig är som att vara på ett Zoo"
TACK SANNA! Du är bra sjyyyyuk du med!



BREV FRÅN B-TWICE:

It's B-twice in the house.
At the moment we're just chillin' at your cribb!
You're one mother fucking alcoholic bitch, it's cool...
...but wine up my ass. I HATE IT as you probably
can tell I'm Swedish sp fuck English and fuck you!
PEACE BREH

♥ B wise...
♥BB♥ One Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0