Idag är det fredag!

Godmorgon,
snart ska jag iväg till praktiken och arbeta. Undrar lite smått vad jag ska få för uppgift idag. Har ingen aning om ifall dom är klara med alla kuvert annars ska jag nog fortsätta med det.
På lunchen idag tänkte jag promenera ner till centrum och äta, kolla på kläder och gå in på apoteket och fixa lite saker.. Ringa Cissi måste jag också göra!

Efter praktiken blir det att gå hem, andas ut, äta lite mat, dra iväg till gymmet med Linda och försöka komma fram till om jag ska åka bort eller inte? Hmm.. lite hjälp kanske?

Igår var jag i stan och shoppade, köpte ett par lack leggings, en "krogväska" och ett par "nördglasögon" som jag har letat efter, sedan fick min fina Sanna ett par trosor - för det var hon värd!


Kommentarer
Postat av: C

Här kommer lite hjälp!

GÖR SOM DU KÄNNER! hahahahahahaha

Men följ med om du vill :D

2009-10-23 @ 12:24:11
Postat av: V

haha nördglajjorna ju! såg nå liknand idag på bikbok? pusssssss hejdå

2009-10-23 @ 18:05:38
Postat av: S,

aaahw, sötmikkis! <33

2009-10-23 @ 18:35:12
URL: http://ssannablomberg.blogg.se/
Postat av: Monique

ajabaja mikkis, Kuvertväska inte krogväska!!!

2009-10-23 @ 18:59:36
URL: http://mnq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0