B1 & B2

Sanna är inte den som är den som snackar,

Ser en snygg grabb och ett nummer jag haffar.

Glider in på klubben, all eyes on me

Cus’ Mikkis is the fucking P.I.M.P

För vi är katterna med stil, mjaauuu

 

Mikkis är inte den som är den som leker,

Omringad av killar på klubben jag steker.

In på dansgolvet med nya movesen

Ropar in Sanna, nu kör vi guzzen

Cus’ Sanna is the shit

För vi är katterna med stil, mjaauuu

 

Sanna är inte den som är den som glassar,

Säger du det får du smaka mina tassar

I hundgården är det vi som regerar

Jag är alfahonan men Mikkis bär kronan

VOFF

 

Mikkis är inte den som är den som trasslar,

Godis till hunden i påsen jag prasslar

Vi förför dig med blickar

Puppyeyes vi får vad vi vill.

Jag lockar hit dom och Sanna får avsluta

VOFF


Kommentarer
Postat av: S,

Haha, så jävla värdelös!

Vad var det för fel på oss? :DD

2009-10-12 @ 10:43:56
URL: http://ssannablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0