251009

Kollade nyss på ensam mamma söker och jag inser verkligen hur mycket jag saknar att ha någon att hålla om, någon att pussa och krama när jag vill.
Kärlek är det finaste som finns, önskar bara att man kunde hitta DEN personen i livet som man vill leva med. Frågan är om man någonsin hittar DEN personen?

Vill ha någon att sakna,
någon att ringa och berätta min dag för,
någon som tycker om mig för att jag är jag,
någon att vakna med på morgonen,
någon att smygkika på och tänka: "jag måste vara den lyckligaste tjejen i världen som har honom vid min sida",
någon som älskar mig,
någon som gör mig lycklig,
någon att skratta med,
någon som förstår mig,
någon att dela mina drömmar med...

Och jag VET att han finns!


Kommentarer
Postat av: C

Den 25 November!

2009-10-26 @ 09:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0