211009

I måndags började praktiken och jag trodde aldrig att jag skulle våga ta mig dit helt ensam, men jag klarade det.
Alla på företaget är jätte trevliga och timmarna går faktiskt fort när man sitter och jobbar med saker.

Det är bara en sak jag måste lära mig och det är att jag inte kan sitta uppe till 00.00 varje dag för jag är jätte trött på praktiken då.
Imorgon har jag en redovisning med V i histora, vi har väl inte lagt ner så mycket energi på det men jag tror nog att det kommer gå bra, tänkte försöka plugga lite idag efter praktiken.

Idag får jag ett trevligt besök till kvällen! (Haha, lät lite konstigt)


Ja, det var väl allt för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0