031009

God dag!


Idag är jag bakis eftersom att jag var ute och dansade och hade kul igår. Det var en helt underbar kväll och jag önskar att den skulle vara för evigt, men när man somnar och sedan vaknar upp så får man tänka på de fina minnena man har kvar efter gårdagen och hoppas på att något liknande händer igen
♥♥♥

Idag har min kära vän inflyttningsfest/födelsedagsfest vilket jag ser fram emot. Men jag ser inte fram emot att dricka mig full idag igen, får väl se hur det blir! Man kan aldrig lova något sånt...
Har ingen aning vad jag ska ha på mig. Temat är maskerad, man får klä ut sig till vad man vill, så jag kommer nog på något. Lägger upp en bild på min outfit sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0