Vem är du Fantomen?

Många kommer nog ihåg mitt inlägg "Jag vill ha en pojkvän" och där fick jag en intressant kommentar och nu vill jag att den personen som skrivit detta kommenterar det här inlägget och berättar vem du är? Jag hade mina aningar, men det verkar inte stämma!


Postat av: F a n t o m e n

Här kommer en gåta. Gissar du fel, kommer du aldrig att hitta "Baby" som du söker:

När jag är snäll, så är det för att nå målet.

När jag är omtänksam, så är det för att nå målet.

När du tittar på mig, och jag ler mitt finaste leende mot dig, så vet jag att jag snart är där.

Jag gör helst saker inne, för där är målet närmare än det är ute.

Är jag romantisk, så är det för att det leder mig dit jag vill komma.

Jag älskar att mysa, för då har jag halva inne.

Vem är jag?

(2009-11-05 @ 22:53:26)

Kommentarer
Postat av: Linda

Fantomen WHO

2009-11-13 @ 15:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0