This is for you...

Hej, tänkte skriva lite saker till en person som gör mig förvirrad. Egentligen ska jag inte lägga mig i men ni blandar in mig på små hörn...så det här är vad jag vill säga.

Om jag tolkar dig rätt så vet jag att du vill binda dig.
Men från andra håll hör jag att du är rädd.
Då säger jag, rädd för vadå? Chansa på att det går denna gång.
Jag vet att ni älskar, ni älskar så djupt.
Jag kan se det på flera mils avstånd.
När ska ni bara förstå, jag vet att en utav er är redo.
Men nu ber jag DIG att chansa på att det blir bra.
Ni vet att jag alltid ställer upp för er och hoppas på er.
Jag älskar er tillsammans, ni vet det.. eller hur?
Jag vill att ni kämpar.
Jag vill att ni försöker.
Jag vill att du åker hit och visar vad du känner.
Flytta ihop med varandra, för isär kan ni inte bo.
Det har vi bevis på!
Om jag så aldrig kommer se er igen,
så kommer jag alltid vara lycklig över att ni flyttade ihop och började om.
Jag älskar den kärlek ni visar för varandra.
Jag ska be för allt på denna jord att ni satsar.

Så jag ber dig igen, chansa på att det blir bra.
Snälla ta denna chans.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: C

If you want it you can get it! Just keep on fighting and you will make it!

2009-11-18 @ 13:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0