Och priset går till mig för en alkoholfri helg...

Godmorgon allihopa!

Snart ska jag börja vandringen mot min praktik men först hade jag tänkt blogga lite;
I fredags mådde jag inte så bra,
var hemma från praktiken och bara slappade.
Senare mot kvällen hade jag ett trevligt msn samtal
som ledde till att jag åkte iväg på äventyr.
E N • T O P P E N • B R A • F R E D A G!

Under lördagen var jag fortfarande med samma människor
och det bar av till Kista för att göra det ena och det andra.
Mycket trevligt om jag får säga det själv.
Kom hem till min kära ö på eftermiddagen och var helt slut,
satte mig vid datan det första jag gjorde och kollade film hela kvällen,
somnade ca: 02.00.

Igår, söndag blev det en promenad i dimman med Linda till blomsteraffären.
Efter mycket om och men hittade hon vad hon ville ha. Haha!
Sedan blev det kaffe och kaka hemma hos Linda.

» Det är mycket länge sen jag inte drack alkohol under en helg
och jag kan säga att det känns otroligt bra.
Jag menar, ni ser ju hur mycket jag har gjort ändå.
Den här helgen har varit
G R Y M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0