Jag vill ha en pojkvän

Jag vill ha en pojkvän;
Igår satt jag på tunnelbanan med min mamma och berättade för henne hur mycket jag vill ha en pojkvän.
Jag sa att jag vill ha en kille som har lek klart i livet och är beredd på att satsa på ett längre förhållande. För jag vill uppleva den äkta kärleken mellan två människor, en kärlek som är så stark att man vill gå steget längre och kanske förlova sig, flytta ihop eller något liknande.
Men den stora frågan är; vart är den här killen jag söker? Och finns det någon som är redo för det jag vill ha?

Idag var jag med Sanna hos doktorn och jag sa till henne att jag jätte gärna vill ha en pojkvän.
Jag sa: "Jag vill ha en pojkvän för det är så mysigt att ha varandra under julen med julgranen och all mat. Och att ha någon att köpa en fin present till, att bara få vara med varandra."




Jag vill ha en kille som är,
snäll, omtänksam, jag vill älska att bara titta på honom,
han ska gilla att göra saker både inne och ute,
gilla att mysa och vara romantisk någon enstaka gång, eftersom jag är sån.




Baby, vart finns du?

Kommentarer
Postat av: Fantomen

Här kommer en gåta. Gissar du fel, kommer du aldrig att hitta "Baby" som du söker:



När jag är snäll, så är det för att nå målet.



När jag är omtänksam, så är det för att nå målet.



När du tittar på mig, och jag ler mitt finaste leende mot dig, så vet jag att jag snart är där.



Jag gör helst saker inne, för där är målet närmare än det är ute.



Är jag romantisk, så är det för att det leder mig dit jag vill komma.



Jag älskar att mysa, för då har jag halva inne.



Vem är jag?



2009-11-05 @ 22:53:26
Postat av: C

En kåt jävla fantomen skulle jag gissa på, Inte något som Mikkis söker skulle jag gissa på med tanke på att du bara försöker nå ditt snuskiga mål! :O

2009-11-06 @ 08:40:16
Postat av: Linda

"Jag gör helst saker inne, för där är målet närmare än det är ute." - jag tror att Fantomen borde öva lite på sina formuleringar.. Många tolkar nog det här fel.. Men möjligheten finns också att vi har tolkat det alldeles rätt.

2009-11-06 @ 11:30:41
Postat av: C

Ja vet vem du är!

Du är en blå skugga som bor i djungeln och jagar bovar för att upprätthålla djungellagen!

Din bästa vän är en varg och du rider på en vit häst!

2009-11-06 @ 12:48:15
Postat av: vickan

hallå vafan hände med fabbe babbe då :p

2009-11-06 @ 18:09:54
Postat av: M

vi kan ta det nåndag, men jag jagar han fortfarande ;)

2009-11-06 @ 20:00:02
URL: http://unnatural.blogg.se/
Postat av: Sandin

Jag är ju här.. va fan. ^^

2009-11-06 @ 23:20:58
Postat av: M

Så du vill vara min pojkvän och grejer?? :P

2009-11-07 @ 02:07:30
URL: http://unnatural.blogg.se/
Postat av: MNQ

Allt det där är vad min pojkvän är och har plus mycket mer.

Kärlek ska inte vara något man söker, det ska vara något som kommer. Hur ensam man en känner sig, så leta inte så dyker det upp där det minst anade att det fanns. Let it stirke you like lightnisrefgjklj'

2009-11-09 @ 04:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0