Jag trivs i mitt rum!

H e j b e j b s,

I söndags hade jag inget att göra så jag gjorde lite allt möjligt.
Passade på att plugga historia dirket när jag vaknade sedan ta en varm dusch och till frukost blev det varma mackor och min farligt goda caffelatte, haha...

Pappa hjälpte mig att fixa upp mina hyllor och krokar på väggarna och mitt rum blev heeelt förändrat, trivs så otroligt bra nu.
Sedan fick jag för mig att jag skulle baka så att jag och min famlij hade något gott att äta till efterrätt efter maten.



Kommentarer
Postat av: C

Snyggt rum

2009-11-17 @ 10:27:02
Postat av: S

ÅÅÅH SÅ FINT DET BLEV! :DD

2009-11-17 @ 10:44:02
URL: http://ssannablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0