Hej och välkommen till mitt problemfyllda liv!

Mitt största problem är att jag är otroligt nedstämd.
Är hur ledsen som helst, men kan inte helt sätta fingret på vad det är.
Det ända jag vet är att jag saknar min B2 som vaknar när jag sover,
att Cissi inte bor här längre och jag får aldrig tag på henne.
Ringer men inget svar, får inga sms, ger upp.. blir ledsen.
Och jag försöker få tillbaka kontakten med Daniel men det går inte framåt,
vi planerar och planerar, han blir besviken, jag blir arg, han blir arg..
jag blir otroligt ledsen och vet inte vad jag ska göra.
Jag tycker ju om er så mycket, förstår ni inte det? Jag kämpar och kämpar..
Hör av mig så ofta jag kan, men får inte alltid lika mycket svar tillbaka.

Mittemellan allt detta så är det något mer eller massa mer som gör
att jag inte är på topp. Frågan är vad och hur allt hänger ihop?

Vill bara lägga mig ner och gråta floder, men tvingar mig till att inte göra det.



Så vad ska man säga,
"vi hörs när vi hörs och ses när vi ses"

Kommentarer
Postat av: Linda

det är mycket som händer runt omkring dig just nu, dessutom är det samma mönster varje dag med praktik osv. Det blir ensamt, inte alls samma sak som i skolan. Sen är det ju det här mörkret. Mörkt när man vaknar och mörkt när man går hem, man bli mer påverkad av det än vad man tror! <3<3

2009-11-10 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0