Goddagens!

Praktik, praktik, praktik...
Jag är hemma på grund av migrän, den vill verkligen inte släppa denna gång.
Så jag tänkte passa på att skriva lite om vad jag gör på min praktik.



Här är jag när jag fotograferar produkter som ska in i orderportföljen i datorn.
Fick även komprimera de flesta bilderna i mappen på grund av att ingen annan hade gjort det.
Tog mig ca: 3 dagar att avklara detta projekt.


Här är jag när jag julpyntar i utställningen, hade hjälp av Malin men hon skulle iväg och göra något, så jag passade på att fixa allting själv istället. Fick beröm!


Här är början av utställningen där de har möten med kunder från andra företag.
Har varit med på två möten, fattade väl inte allt men mycket. (Brukar chilla här ibland.)


Här är jag i slutet av utställningen, bakom mig finns det hyllor fulla med pennor och annat.
Är på en runda för att kolla så att allt ser snyggt ut.


Här är en underbart fin kaffekopp som jag jätte gärna vill ha.
Designad av Saga Form.

Annat jag gör på praktiken är att rensa ut gammalt, få in nytt, packa ner produkter i kartonger som ska skickas väg. Om en beställning kommer in i två delar fast den skulle ha suttit samman så blir det mitt arbete att sätta ihop sakerna och sedan packa ner för att skickas iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0