Utmaning


Jag har blivit utmanad av Sofie


1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?
För 10 år sedan var jag 9 år och gick i 3an i en liten skolan nära mitt hem så jag hade det nog ganska bra

2) VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?
Var överlycklig över att jag fick börja 2an efter sommaren.

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Sour creame onion chips
Chili cheese doodles
Salt lakrits
Grill chips + dip
Pringles

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Fångad av en stormvind
Falling in love again
Listen
Bleeding love
Hot

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Åka utomlands med Chris
Köpa en fin villa
Köpa ett landställe
Shoppa kläder och smycken
Göra något fint för min mamma

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Jag är envis
Jag blir arg när jag är hungrig
Lätt irriterad
Alltid trött
Slapp

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Sjunga
Vara med vänner/Chris
Baka goda saker
Laga mat
Festa

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Jätte utsvängda jeans
Barnsliga kläder
Limegrönt
Färgglada leggings
Tant trosor

9) FEM FAVORITSAKER:
Godis
Vänner/Chris
Datan
Mobilen
Livet

10: Fem personer jag vill se göra den här Undersökningen :

Cissi, Linda, Sanna, Mikkan & Ewa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0