Underbart väder

Idag hade jag samhällsekonomi prov klockan 08.30, tror inte att det gick så himla bra men om jag har tur får jag göra om det (ifall det gick dåligt.)

Jag har varit ute i solen sen klockan 09.00, det har varit sjukt bra väder och jag har fått massvis med färg. Det är skönt att påbörja brännan innan sommaren har börjat så man ligger lite före.
Jag bor rätt nära vattnet men det är aldrig någon som badar där eftersom stränderna ser förjävliga ut, men nu har dom börjat fixa upp stränderna och lagt dit finsand och grusvägar. Det är jätte fint faktiskt!
Jag tror att det kommer bli mer och mer populärt att vara där på sommaren nu mera.

Men nu ska jag kolla på tv och sova tidigt och invänta ännu en jobbig skoldag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0