Torsdags picknick

Dagen innan Torsdagen hade jag och min älskling varit på en skiva med temat "Tusen och en natt". Det var roligt, men vi hade inga pengar så vi kunde inte köpa någon dricka, men vilken tur att vi drack innan då!


Så i Tordags hade jag och Chris bestämt oss för att ha picknick och sen spela basket, så jag fixade maten och sen drog vi ut och bara myste.
Maten var jätte god och det var kul med basketen, Diesel var också med han hade också roligt!
Han jagade bollen och lekte vid staketet och sen gick vi ner till vattnet så att han kunde hoppa runt i vattnet och jaga fåglar, haha!









Kommentarer
Postat av: VICTORIA

HAHAHAHAHAH DUMMIS

2009-05-27 @ 12:51:19
Postat av: Cissi

Hahahaha stackaren!

2009-06-03 @ 14:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0