Larsbergs dagen

Igår var det Larsbergs dagen och då är jag alltid där, vet egentligen inte varför men det är en härlig stämmning varje gång det är Larsbergs dagen.
Barnen springer omkring och leker och väntar på godisregnet som börjar lite senare på dagen.
Det är många fina och goda saker att köpa ute på marknaden, det finns även ett hopptorn för alla små barnen. Men det som gör det bäst är nog dom som står och spelar jazz musik mitt på torget.

Mikkan var den som följde med mig iår, vi gjorde väl inte så mycket, men det var trevligt.
Jag ville jätte gärna ha en frisbee eftersom min förra är borta av en konstig anledning... Så under godisregnet kastade dom frisbees hejvilt överallt. Så Mikkan sprang åt alla möjliga håll tills hon fick tag på en och i samma veva så råkade hon göra illa ett barn, men vad gör man inte för en frisbee. (Barnet började inte gråta eller någonting, Mikkan var bara lite hårdhänt, så ingen missuppfattar.)

Sen köpte vi glass och satte oss på en bänk i solen och hade det mysig!


Godisregn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0