Fredag

Igår skulle jag filma massa olika scener till min musikvideo som jag ska göra i skolan, så jag var tvungen att åka till Bro för att få tag på Cissi som skulle vara min skådespelerska. Det gick jätte bra även fast det regnade. Jag glömde att ta med mig manuset men jag tror att jag kom ihåg det mesta.

Jag tror iallafall att filmen kommer bli bra och om den blir det så kommer jag lägga in den i bloggen och på facebook.



Efter att jag hade kommit hem så åt jag middag och tog det lite lugnt, hade inte planerat att göra så mycket på kvällen men jag, Chris, Roger och Tim gick och spelade basket, fast jag satt ner på marken och hade Diesel sovandes på mig. Så jag kunde inte spela någon basket.

Efter det gick vi alla hem till Chris eftersom det var kallt ute. Vi gjorde inte så mycket hemma hos honom, vi spelade lite tv-spel sen så skulle Chris dra iväg på en återträff med massa andra muppar. Då stannade jag, Roger och Tim kvar hos Chris och bestämde oss för att spela kort, skip-bo och dricka Rogers vodka.
Det var kul, sen när Chris och några andra kom hem igen då drog vi, för vi ingick i en pakt att när dom kommer så drar vi för då förstörde dom våran grymma fest! Hahaa

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Hej hjärtat. Kan du fixa på min blogg en till sak (A)?`Jag vill gärna ha som du med namsdag och vilken dag och så samt klockan högre upp. Det ser så kladigt ut med allt ihop. Puss Puss <3

2009-05-24 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0