En fundering

Vad är det som händer med killar när man har varit tillsammans med dom ett tag? Varför börjar dom skita i vissa saker, dom orkar inte höra av sig lika ofta som förut. Kompisarna är mycket roligare och vara med.
Varför är det så?
Jag är trött på att aldrig få umgås med min pojkvän själv, jag vill känna mig älskad av honom annars kan det vara. Det finns inget att hämta om han bara skiter i mig, eller?
Att killar inte förstår att vi tjejer behöver kärlek och behöver få våra stunder ensamma med våra killar för att få den bekräftelsen vi söker för att känna oss älskade.
Vi kräver inte mycket alls, men på något sett blir det för mycket för dom ändå.

Ni är förvirrande, lär er att säga precis hur ni känner och tänker så vi fattar vad ni menar med era konstiga kommentarer.
Visst, vi tjejer är inte lätta att förstå alla gånger heller, men vi är ändå dom som förklarar saker ordagrant för att ni ska förstå. Men på något sett så fattar ni ändå inte, men vissa gånger händer det att ni förstår men det är bara i en veckas tid.


Jag ger dig samma behandling nu och det ska bli intressant att se hur det kommer att fungera och vad du kommer säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0