Cissi & Malins studentskiva

Det var otroligt kul och maten var god, till och med efterrätten.
Alla var glada, skrattade och dansade jätte mycket. Det var helt enkelt en underbar kväll och jag hoppas verkligen att Malin och Cissi hade det bra och att denna festen kommer att kommas ihåg i deras hjärtan. Ni lyckades bra, det ska ni veta!

Några bilder från igår;


Cissi & Malin


Jag med andra trevliga prickar


Cissi och Malin, jag önskar er all lycka i livet och jag hoppas att ni kommer att förbli vänner.

FÖR NI TAR SNART STUDENTEN, FÖR NI TAR SNART STUDENTEN, FÖR NI TAR SNAAAART STUDEEENTEEEN, FY FAN VA NI ÄR BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0