Jobbigt!

Imorgon/idag (Fredag) har jag engelska prov, skulle sova hos min pojkvän, men det gick ju bra!
Först höll jag på att somna, nej men då ska han typ lägga sig på mig så att jag inte kan somna alls. Sen så tänkte jag att jag kan gå och lägga mig i soffan men det gick inte heller eftersom min kära pojkvän snarkar som en idiot när han verkligen är trött. Så jag klädde på mig och sa hejdå och gick hemåt.

Det roligaste i det hela var att när jag väckte honom så påstod han att han inte ens hade somnat.
Nej, för att man snarkar verkligen när man är vaken. Yeah yeah

Nu får jag bara hoppas att jag somnar så jag orkar göra mitt prov imorgon,
är inte helt frisk heller så jag behöver sömn.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0