Inga krafter

Jag är helt slut i kroppen, orkar nästan ingenting längre.
Vill så gärna ha påsklov nu, skolan tar allt för mycket på krafterna. Det är läxor och prov hela tiden, aldrig får man någon ro.
Jag orkar verkligen inte gå till skolan, ligger hellre hemma och pluggar än att gå till skolan där man bara sitter och gäspar för att allt är så långtråkigt.
Jag har huvudvärk hela tiden, är trött hela tiden, vill bara försvinna iväg en stund. Vila upp mig så att jag orkar med skolan och kan klara allt som jag måste klara innan sommarlovet.

Jag får helt enkelt hoppas på att påsklovet bjuder på mycket vila och avslappning.




Behöver ledighet, snälla ge mig det!
Jag vill ha vår och sommar nu nu nu... Vill inte vänta längre. Ingen mår bra av det här vädret, vi behöver solljuset.
Snälla våren kom igen nu!

Kommentarer
Postat av: Sofie

darför hoppade jag av :P

2009-03-25 @ 11:25:58
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/
Postat av: Mikkis

haha :D

2009-03-26 @ 17:49:42
URL: http://unnatural.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0