Ett tips!

"Gå inte ner för en sluttande skog där det är fullt med snö och is i klackskor på fyllan det slutar aldrig bra."



Jag var på en fest igår och helt plötsligt från ingenstans skulle jag och min pojkvän dra och då går vi igenom en skog som var som ett stup rakt ner till en bilväg. Eftersom han gled så mycket och höll i mig som inte alls var lika snabb som honom så ramlade jag och slog i knät, men jag hade inte ont då, men imorse när jag vaknade så kände jag att jag måste ha fått en rejäl smäll på knät igår när jag ramlade.
Det gör väldigt ont och jag är även svullen. Men men det blir nog bra ska ni se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0