Dag 1

Idag är det min första dag som icke rökare ;

Dagen i skolan och efter skolan har gått otroligt bra, men imorse när jag tog på mig nikotin plåstret så mådde jag inte bra alls. Jag jätte blev yr och visste knappt vad jag gjorde.
Jag har varit sugen på cigg 2 gånger idag men istället för att falla tillbaka i eländet så tog jag ett gott tuggummi och smaskade på!

Jag hoppas verkligen att jag kommer lyckas med att sluta röka, men det ska nog inte vara ett så stort problem. Det värsta är om man skulle börja köpa godis varje dag och gå upp massa i vikt, men det ska inte bli så!
Jag har även börjat träna i samband med att jag har slutat röka.

Önska mig lycka till    : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0