Toppen!

Jag har gjort massa roliga saker på senaste och jag tänkte dela med mig lite av vad jag har hittat på:

Jag har passat på att sola nu när det har varit underbart fint väder. Har solat nere i aga med min vän Linda, det har varit trevligt och väldigt varmt.
Jag har även hoppat in på breviksbadet med min vän Cissi och vi badade, ja haha, det var inte direkt så varmt. Cissi var redan lite sjuk innan och hon sa "Jag lovar att jag kommer vara sjuk imorgon". Hon smsar dagen efter och berättar att hon blivit sjuk. Det var tråkigt men ibland leder roliga saker till något tråkigt.
Jag har även spelat basket med mina kära killkompisar och det är alltid kul, dom är så goa allihopa.
Sen har jag faktiskt börjat få bättre kontakt med en kille i min klass, jag har hjälp honom att dela ut reklam två dagar i rad i skinande sol, det har varit jobbigt men ändå trevligt. Uppskattar den vänskapen vi har nu.

Jag har passat på att grilla med alla möjliga människor, det är ju ett måste när det är sommar.
Ja.. nu kan jag inte komma på så mycket mer, men som ni ser så håller jag igång hela tiden och det har blivit många sena nätter.


LIVET LEKER FÖR FULLA RULLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0