Mellis och Cissis mottagning

I Torsdags tog Mellis studenten och alla tjejerna var hemma hos Mellis på hennes mottagning, det var jätte god mat och jag hade det jätte bra. För om maten är god och människorna snälla har jag det som bäst.
Jag drack inte mycket hos Mellis och jag vet egentligen inte varför men det var något som inte stod rätt till.

Mellis; jag önskar dig all lycka i framtiden!

I Fredags tog Cissi studenten, jag var på plats vid Gångsätra gymnasium med hennes familj och omfamnade henne med stora armar.
Nu längtar jag tills det är min tur att ta studenten, men det kommer!
Jag skulle inte åka flak igår men det råkade bli så ändå så tack vare det kom jag väldigt försent hem till Cissi. Men hon verkade inte upprörd. Maten hos Cissi var jätte god, åt hur mycket som helst och människorna var trevliga. Så både Mellis och Cissi hade underbara mottagningar.

Bilder jag tog på Cissis student;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0