Mamma-dotter dag

I Lördags åkte jag och mamma till stan tidigt och vi gick i lugn och ro i alla möjliga affärer och jag hittade två par jeans så jag är jätte nöjd, sen hittade jag även studentpresent till Mellis och Cissi. Och Chris fick sen födelsedags present i efterskott.

När jag och mamma kom hem så tog vi det lite lugnt sen ville jag ut i solen för att bli brun, så jag gick själv ner till Aga där dom nydligen har fixat stränderna.
Helt plötsligt när jag ligger där kommer mamma ner och sätter sig med mig. Sen efter ett tag går vi och köper Thai mat, går hem och lämnar maten och sen gick vi och drack öl/smirnoff ice.
______

På kvällen skulle jag grilla med Mellis, Sanna, Sofie, Chris, Johnny, Julie, Roger, Danne, Jens och Mike. Det var skitkul förutom vissa saker som jag inte orkar skriva.
Men jag kan ta upp att när Sanna, Mellis, Sofie och jag tände brasan så hör vi en hög smäll och börjar kuta ner mot asfalltsvägen och där ligger en tjej med skador för att hon nyss hade ramlat med sin moppe så vi hjälper henne så att ambulansen kunde komma och hämta henne.

Annars var det en bra kväll, kom hem 04:30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0