Jobbig skoldag!

I fredags var det jobbigt i skolan, jag hade längtat hela dagen efter min sista lektion för då skulle jag ha medieproduktion och börja redigera min film. Men kassetten fastnar i maskinen som lägger in allt jag filmat i datan. Så nu verkar inte bandet funka överhuvudtaget och det finns ingen chans att jag orkar göra om den där filmen så jag hoppas att min lärare kan förstå det!

Annars under fredagen så kom Cissi och Victoria hem till mig en stund för att Cissi skulle låna några filmer till kvällen. Sen mot kvällen gick jag hem till Victoria och drack lite med henne och flera, det var trevligt! Jag hade inte planerat att stanna där länge men jag hade ingen koll på klockan alls.


Jag hemma hos Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0