En heldag hemma

Idag har jag bara varit hemma med mig själv hela dagen, det har varit otroligt skönt men samtidigt rätt tråkigt. Men man måste ha tråkigt ibland för att veta vad kul är!

Vad har jag gjort idag då?
- Jo, jag har städat hela mitt rum så nu är det jätte rent och det känns annorlunda. Jag har även spelat Skip-bo med mamma 5 ggr idag när jag har haft extra tråkigt sen har jag suttit vid datan och kollat runt på olika saker.
Nu funderar jag på att kolla på tv6.se/play eftersom det aldrig går något bra på tvn när jag väl vill se på tv.

Jag hoppas på en solig dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0